Představujeme …

útočníka stříbrských Buldoků Josefa Kopfa (nar. 27.4.2002). Pepa patří mezi hráče, kteří přišli do týmu v před osmi lety jako předškolák. Za tu dobu z Pepi vyrostl šikovný centr, který se propracoval mezi nejmladší reprezentanty hokejbalu. Od loňské sezóny navíc vypomáhá na střídavý start starším žákům Dobřanech, kde už letos po čtyřech zápasech nasbíral 11 kanadských bodů. Hokejku nenechá na pokoji ani, když má volno. Pepovi jsme položili pár otázek:

1. Pověz nám, jak ses dostal k hokejbalu?

V pěti letech jsem začal hrát hokej za Buldoky a tak jako většina kluků v týmu jsem přešel v roce 2010 na hokejbal za mladší žáky.

2. Co tě na hokejbale nejvíc baví?

Nejvíc mě baví dávat góly.

3. Popiš nám nejlepší zážitek nebo úspěch, který jsi zaznamenal?

Mým největším úspěchem bylo, že jsem se dostal v minulé sezóně do reprezentace U14.

4. Jaký je tvůj vzor z řad hokejistů případně hokejbalistů?

Mým oblíbeným hráčem je Jarda Jágr.

5. Jaké máš ještě záliby, koníčky?

Mými koníčky jsou hokejbal a v zimě, když je u nás na stadionu led, tak hokej.

6. Nejoblíbenější tým?

HC Škoda Plzeň

7. Neoblíbenější jídlo?

Miluji pizzu.

8. Neoblíbenější skupina, zpěvák, zpěvačka?

Mám rád skupinu Kabát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trénink 20.10.2009 >>>

 

Hlavní sponzoři mládežnických týmů: