Představujeme vám ...

Nejúspěšnějšího zástupce stříbrských Buldoků Adama Šilhána, v šestnácti letech se dostal do základního kádru reprezentace U16 na juniorském mistrovství světa hokejbalu v anglickém Sheffieldu. Kromě toho, že si v buldočím dresu pravidelně zahraje hokejbal za mladší dorost, tak jeho prioritou je hokej v plzeňské škodovce.

Adame, přibliž nám cestu, které vedla až do národního družstva?

Moje cesta do hokejbalové reprezentace vedla hokejem, se kterým jsem začal v osmi letech ve Stříbře, později jsem hrál za Tachov, který mě dovedl až do Plzně. V roce 2010 vznikl ve Stříbře hokejbalový tým, ve kterém
jsem nechyběl, a který se mi moc zalíbil díky veliké obdobě hokeje. Hokejbal si příležitostně vždy moc rád zahraju a nominace do reprezentace pro mě byla veliká čest.

Jak hodnotíš vystoupení reprezentace U16 na MS a jak hodnotíš svoji účast?

Vystupování bylo skvělé, sešla se skvělá parta kluků. V šatně jsme si všichni sedli, v kabině byla sranda, trenéři odvedli výbornou práci, akorát si myslím, že kvalita našeho týmu neměla být odměněna čtvrtým místem. Myslím si že jsme se klidně mohli radovat z prvního místa, určitě jsme na to měli... Ale tak je to sport. Už samotná účast je obrovská zkušenost a motivace. Doufám, že budu mít šanci se probojovat za dva roky do kádru U18 a opět reprezentovat Českou republiku.

Ve škodovce v nové sezóně budeš hrát extraligu staršího dorostu, jak probíhá letní příprava?

S příchodem do staršího dorostu jsme dostali trenéry Bořka Hanzlíka a Jirku Hanzlíka, kteří připravili velice tvrdé tréninky. Myslím si, že do sezóny budeme fyzicky dostatečně připraveni a také doufám, že budeme bojovat o titul.

Jaké jsou tvé sportovní cíle?

Tak určitě živit se hokejem, hrát co nejvyšší ligu to půjde a ve volných chvílích si zahrát hokejbal.

Praktikuješ trénink navíc?

Ano, když mam čas tak chodím střílet a doma posiluju.

Jaké máš koníčky kromě hokeje a hokejbalu?

Hokej a hokejbal jsou tak časově náročné sporty, že na ostatní koníčky čas nemám.

Jaký máš oblíbený tým?

Tak samozřejmě HC Plzeň a Montreal Canadiens

Jakou hudbu posloucháš?

Rap, rock a pop

Tvoje nejoblíbenější jídlo?

Steak s hranolky

Tvůj největší zážitek?

Největší zážitek jsem prožil nedávno právě na Mistrovství světa. Reprezentovat Českou republiku a ještě k tomu na Mistrovsví je největší čest.


 

Hlavní sponzoři mládežnických týmů: