Představujeme nové posily týmu …

Andrea Rozhoňová (Andy)

V novém ročníku extraligy staršího dorostu se v dresu HC Buldoci Stříbro objevila půvabná dvaadvacetiletá dívka z nedalekého Boru u Tachova Bc. Andrea Rozhoňová, studentka ekonomické fakulty ZČU. Do Stříbra přišla na střídavý start s HBC Plzeň – Litice, kde delší dobu hraje v ženském oddílu MČR žen. Andy se kamarádí s hokejkou již delší dobu, začínala s hokejem. Prošla si několika hokejovými kluby (HC Plzeň 1929, HC ESA Praha, HC Klatovy, HC Tachov). S míčkem už to válí také několik sezón. V minulém ročníku si zahrála proti stříbrskému klubu v dresu Tatranu Třemošná. Zde jsme jí také před sezónou oslovili s nabídkou.

Andy, pověz nám něco o sobě, jak jsi začínala s hokejem?

S hokejem jsem začala, když plzeňský ženský tým pořádal nábor a já jsem zrovna šla na střední školu do Plzně. Na začátek to tedy bylo pozdě, ale stejně jsem to chtěla zkusit.

Co nebo kdo tě přivedl k hokejbalu?

Asi tři roky zpátky mi hokej už nepřinášel to co dřív a skončila jsem. Po nějaké době mi to ale začalo chybět, spojila jsem se tedy s holkami z Litic, které jsem poznala o rok dřív na MČR žen v Horní Bříze a ony zrovna stavěly nový tým.

Jak se cítíš v novém klubu, kde jsi jediná dívka mezi kluky?

Už odmala jsem byla spíše v klučičím kolektivu, takže mi to nedělá problém. Hlavně kluci mají super partu, což se potvrdilo hned na cestě na první venkovní zápas.

Až prolomíme smůlu a začneme sbírat body, které si podle mě zasloužíme.

Jak stíháš skloubit studium na vysoké škole se sportovními aktivitami? Zbývá ti čas na nějaké další záliby, koníčky?

Je to náročné skloubit ještě s brigádou, ale dá se to zvládnout. Zbyde mi čas na spánek a ani toho teď poslední dobou moc není.

Co ti udělá největší radost?

Až prolomíme smůlu a začneme sbírat body, které si podle mě zasloužíme. A protože je zde spoustu lidí, kteří mi tuhle soutěž nepřejí, tak doufám, že i já konečně proměním nějakou šanci a pomůžu týmu gólem.

Andy přejeme, aby i ty vytoužené branky přišly, již několikrát chybělo jen velmi málo.

Hlavní sponzoři mládežnických týmů: