Představujeme nové posily týmu …

Tomáš Mráček

Druhý zářijový víkend odstartuje nová sezóna extraligy staršího dorostu v hokejbalu, ve které si svoji premiéru zažije tým HC Buldoci Stříbro. V sobotu 9. září v 14:00 hod. nastoupí proti HC ŠD Písek. Nebude to však jediná změna. Poprvé se představí v nových dresech a v týmu také nastoupí několik nových posil pro nadcházející sezónu. Jednou z nich je devatenáctiletý Tomáš Mráček, kde spíše můžeme mluvit o „návratu ztraceného syna“.

Tomáš se k hokejbalu vrací po pěti letech. V minulosti byl hlavní oporou týmu. Ve statistických tabulkách se vždy pohyboval na čele. Do vínku dostal velký sportovní talent, takže v době, kdy jsme nepostavili tým jeho věkové kategorie, se začal věnovat fotbalu a tenisu. V zimě zase hraje hokej, kdy nastupoval za Buldočí B tým v místní hobby soutěži.

Tomáši, vzpomínáš ještě, kdy naposledy jsi hrál hokejbal?

Jasně že vzpomínám. Byly to dobré časy a já si to moc užíval.

V týmu jsi začínal hned v první sezóně jeho vzniku. Pamatuješ si první zážitky z hokeje?

Pamatuji si, když jsem se sotva udržel na nohou. Na to se nedá zapomenout. Zážitek do konce života.

Chci co nejvíce pomoci týmu a urvat nějaký úspěch, ať je o čem mluvit.

Více zde: https://www.hcbuldoci.cz/news/predstavujeme-nove-posily-tymu/

Chci co nejvíce pomoci týmu a urvat nějaký úspěch, ať je o čem mluvit.

Chci co nejvíce pomoci týmu a urvat nějaký úspěch, ať je o čem mluvit.

Více zde: https://www.hcbuldoci.cz/news/predstavujeme-nove-posily-tymu/

Kdo tě zná, ví, že jsi sportovně nadaný. Čemu ses věnoval od té doby, co jsi přestal s hokejbalem?

Je pravda, že jsem vyzkoušel snad každý sport, tedy alespoň míčový. Když jsem skončil, tak jsem se začal plně věnovat fotbalu, který hraji také od dětství.

Hokejku si ale nikdy nepověsil na hřebík?

Nepověsil,  protože by mi to bylo líto a tak nějak jsem tušil, že ještě budu mít šanci si zahrát. Buď hokej nebo hokejbal.

Vraťme se zase k hokejbalu. Nyní jsi opět součástí týmu staršího dorostu. Jak se těšíš na sezonu?

Těším se hrozně moc. Když jsem dostal nabídku hrát extraligu staršího dorostu, tak jen blázen by odmítl. Chci co nejvíce pomoci týmu a urvat nějaký úspěch, ať je o čem mluvit.

My přejeme Tomášovi úspěšný návrat do hokejbalu a jelikož ženy mají přednost, tak příště vám představíme jedinou dívku v týmu, která za nás bude hrát – Andreu Rozhoňovou.

Hlavní sponzoři mládežnických týmů: